فرماندار گرمه از افزایش 90 درصدی اعتبارات مدیریت بحران این شهرستان خبرداد و افزود: اعتبارات این حوزه به 9 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 16 January 2017
علی محمدزاده در هفتمین نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: 28 دی ماه آخرین مهلت دریافت اسناد و اوراق خزانه ای است و دستگاه هایی که توانایی جذب این اسناد را در مدت باقیمانده دارند هر چه سریعت نسبت به جذب آن اقدام نمایند در غیر این صورت به ادارات کل خود اعلام نموده تا با اعتبارات دیگر دستگاه ها جابجا شود.
وی با اشاره به اعتبارات ماده 12 مدیریت بحران افزود: سهم این شهرستان از این اعتبارات پنج میلیارد و 300میلیون ریال بود که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته این مبلغ به 9میلیارد ریال میلیون ریال افزایش پیدا کرد که امیدواریم هر چه زودتر تخصیص پیدا کند.
وی تصریح کرد: اگر چه تمامی حوزه ها نیازمند بودجه و اعتبار هستند اما قطعا اولویت با بخش های است که بیشترین مشکلات را دارند .
در این نشست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه گفت: مشاع هایی که توانایی ایجاد سیستم آبیاری مکانیزه را داشته باشند می توانند با انجام دادن این کار پس از تخصیص اعتبارات به جهاد کشاورزی نسبت به دریافت هزینه کرد خود اقدام نمایند.
شهرستان گرمه در جنوب غربی خراسان شمالی و در فاصله 150 کیلومتری مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار