استاندار خراسان شمالی خبر داد:
استاندار خراسان شمالی رئیس جمهور جهت افتتاح چندین پروژه قبل از پایان سال ۹۵دراستان حضور پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی محمد رضا صالحی در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اظهار داشت: امیدواریم با رایزنی ها و صحبت های صورت گرفته از سوی استان با ریاست جمهوری شاهد حضور ایشان جهت افتتاح پروژه های همچون فرودگاه بجنورد،بیمارستان های بجنورد و شیروان، طرح تکمیلی شرکت خصوصی بهنوش و همچنین افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بجنورد باشیم.
صالحی ضمن بررسی مشکلات و ونواقص از سوی مسولین ذی ربط در خصوص پروژه ورزشگاه بجنورد افزود: مشکل راههای دسترسی به ورزشگاه باید در بازه ی زمانی کوتاه پیگیری و برطرف شود که تحقق این امر نیازمند همکاری و مشارکت همگاتی است چرا که اعتبارات استانی ضعیف است.
وی افزود: نگاه ما تقویت و توسعه پروژه های ورزشی است چرا که امید و نشاط را در سطح جامه به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور نیز دراین دیدار استادیوم 15 هزار نفری بجنورد را از لحاظ کیفیتی از پروژه های برجسته استان خراسان شمالی دانست.
مصطفی مدبر گفت : با افتتاح این پروژه، مسابقات اصلی و مسابقات لیگ دو می تواند در این استادیوم برگزار شود.
گفتنی است مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای بازدید از ورزشگاه در حال احداث 19 مهر بجنورد به این استان سفر کرده است.
 این ورزشگاه در مساحتی حدود 8 هکتار با امکاناتی چون رختکن، سونا ، جکوزی ، اتاق اداری ، سرویس های بهداشتی ، نمازخانه، زمین فوتبال وسالن بدنسازی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار