رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان تاکید کرد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در آستانه فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: خدمات و دستاوردهای دولت باید برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۳۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ احمد زیبایی در جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شیروان و فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: نسل جوان باید با رشادت های انقلاب، شهیدان و امام خمینی (ره) آشنا شوند چرا که در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام به خوبی تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب دینی و فرهنگی و مذهبی بوده است، گفت: فرهنگ مهم ترین مساله است و دغدغه های مقام معظم رهبری نشان دهنده این است، با وجود اینکه تلاش های بسیاری در این زمینه شده، ولی به آن موفقیت های لازم نرسیده ایم.

زیبایی با اشاره به اینکه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم افزود: فرهنگ زیربنای همه کارها است و اگر فرهنگ اصلاح شود همه مسائل اصلاح خواهد شد.

دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شیروان گفت: اساس شکل گیری و پایه گذاری هر حرکتی مردم هستند که زمینه حمایتی از آنان باید فراهم شود و از ظرفیت آنان بیش از بیش استفاده شود.

مجتبی اطمینان برگزاری شب های هنری، برگزاری مسابقه عکس، معرفی و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه آثار هنری، افتتاح مراکز فرهنگی هنری و کانون های مساجد، اجرای نمایش های برگزیده و برنامه رادیویی تلویزیونی کاروان انقلاب را از جمله برنامه های پیش بینی شده دهه فجر در شیروان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار