مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۹۰ خانواده محروم تحت حمایت کمیته امداد استان با مساعدت‌های این نهاد صاحب‌خانه شدند.
کد خبر: ۳۶۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 21 January 2017
عباس اهرابی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام‌گرفته از سوی کمیته امداد در ۹ ماه نخست امسال اظهار کرد:  ۱۹۰ مددجوی کمیته امداد با تلاش‌های کمیته امداد و حمایت‌های بی شایبه خیران خانه‌دار شدند.

اهرابی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۵۲ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: اعتبارات هزینه شده از محل منابع دولتی، منابع داخلی کمیته امداد و خیران تأمین‌شده است.

وی در رابطه با جزئیات پروژه‌های تحویلی، بیان کرد: بیش از ۱۰۳ واحد از این پروژه‌ها روستایی، ۵۸ واحد شهری و ۲۶ واحد نیز در قالب مسکن مهر به مددجویان تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان درباره مسکن مددجویان روستایی گفت: امسال ۵۴۳ پرونده احداث واحد مسکونی برای مددجویان روستایی استان به بنیاد مسکن معرفی‌شده که پس‌ازآن پرونده ۳۲۱ مورد از این مددجویان به بانک‌های عامل ارجاع شده است که در مراحل بعدی عملیات ساخت واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

اهرابی با اشاره به اینکه هم‌اکنون عملیات احداث ۵۵ واحد مسکونی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده است، تصریح کرد: برای این واحدهای مسکونی ۳۲ میلیارد ریال و ۸۴۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: بیش از ۴۸ واحد مسکونی نیمه‌تمام نیز بااعتبار چهار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال در بخش روستایی به بهره‌برداری رسید.

اهرابی با تأکید بر مشارکت خیران در ساخت‌وساز منازل مسکونی مددجویان استان، بیان کرد: درمجموع بیش از ۳۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه مسکن به‌عنوان عنصری مؤثر در فرآیندهای اجتماعی و اقتصادی خانواده اهمیت دارد، مطرح کرد: درصورتی‌که این موضوع موردتوجه قرار نگیرد، زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده‌ها با آسیب مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در نظر دارد در یک برنامه سه‌ساله، مشکل مسکن نیازمندان تحت حمایت را برطرف کند، ازاین‌رو همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان در تأمین مسکن مددجویی الزامی است
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار