محمدرضا صالحی ؛
اسناندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران گفت: آتش نشانان سربازان جسور سنگر خدمت ومردانی از جنس ایثارند که هر لحظه بیدارند تا آتش ویرانگرحوادث را در زندگی همنوعان خود خاموش کنند.
کد خبر: ۳۶۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی متن پیام محمد رضا صالحی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
یاری رساندن به انسان ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است.
آتش نشانان سربازان جسور سنگر خدمت  ومردانی از جنس ایثارند که  هر لحظه بیدارند تا آتش ویرانگرحوادث را در زندگی همنوعان خود خاموش کنند. دلیر مردانی که  با شهامت  ورشادت خود برای حفاظت و صیانت از جان و مال همنوعان خویش ، بی‌محابا به دل شعله‌های آتش می‌زنند تا از خود گذشتگی را معنا  کرده و امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان بیاورند و در این راه از بذل جان خویش هم ابایی ندارند.
اگر چه حماسه آفرینی و از خود گذشتگی آتش نشانان شعله های آتش درمجتمع تجاری پلاسکو در تهران را خاموش کرد، اما شعله های بی قراری در سوگ جان باختن این عزیزان،قلب مردم ایران را به درد آورد.
اینجانب شهادت ماموران افتخار آفرین و فداکار آتش نشانی تهران و سایر جان باختگان این حادثه را به خانواده های این عزیزان ،  مردم استان و مجموعه آتش نشانی خراسان شمالی تسلیت عرض نموده و از در گاه خداوند متعال  آرزوی سلامتی مصدومان  این حادثه را آرزو می نمایم.

محمد رضا صالحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار