مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی:
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: 120 طرح مخابراتی استان برای افتتاح در دهه فجر آماده‌ شده است.
کد خبر: ۳۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 21 January 2017

سیدعلیرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: 120 طرح مختلف مخابراتی در خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌های مخابراتی 460 میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت، صرف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی این طرح‌ها را شامل 14 طرح فیبر نوری، 89 طرح ارتقای آنتن‌های بی. تی. اس،17 طرح هوشمند‌سازی شبکه ارتباطی عنوان کرد.

وی گفت: 120 طرح مخابراتی خراسان شمالی در سطح شهرستان‌های مختلف استان اجراشده که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر هم هزار و 57 طرح مخابراتی در استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است بیان داشت: این طرح‌ها با صرف دو هزار و 200 میلیون ریال اجرا شده است.

وی درباره مطالبات شرکت مخابرات خراسان شمالی از مردم گفت: در حال حاضر این شرکت 50 میلیارد ریال از مردم  و 20 میلیارد ریال از دستگاه‌های استان طلب دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی بر لزوم پرداخت مطالبات این شرکت از طرف مشترکان بخش خصوصی و دولتی هم تاکید کرد.

وی بیان داشت: هم‌اکنون این شرکت یک‌میلیون و 50 هزار مشترک داشته که بیشترین تعداد مشترکان شرکت‌های خدمات‌رسان را به خود اختصاص داده است.

هاشمی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مشترکان و بخش ارتباطات در خراسان شمالی توسط 700 نفر از پرسنل صورت می‌گیرد گفت: ماهانه هزینه‌های بالایی صرف نگهداری شبکه شده از این‌رو انتظار می‌رود تا مردم و دستگاه‌های استان نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت مخابرات استان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی درباره میزان پوشش شبکه تلفن همراه در محورهای استان هم گفت: هم‌اکنون 99 درصد محورهای اصلی استان زیرپوشش شبکه تلفن همراه است.

وی گفت: با نصب دکل در ابتدای ورودی استان از سمت جنگل گلستان، این قطعه هم از امکان ارتباطات تلفن همراه برخوردار خواهد شد.

هاشمی درباره تعداد تماس‌ها ماهانه با مرکز 118 هم یادآور شد: هم‌اکنون اپراتورهای اطلاعات تلفن 118 ماهانه 600 هزار تماس را پاسخ می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار