مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: همه عملیات ساختمانی و پیمانکاری سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایمن‌سازی می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 21 January 2017

سیاوش وحدت در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اظهار کرد: با توجه به ماده 87 قانون کار اشخاص حقیقی و حقوقی که بخواهند کارگاه جدیدی احداث کنند و یا کارگاه‌های موجود را توسعه دهند، باید برنامه کار و نقشه‌های ساختمانی و طرح‌های موردنظر را از لحاظ پیش‌بینی در امر حفاظت فنی و بهداشت کار، برای اظهارنظر و تائید به وزارت کار و اموراجتماعی ارسال کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی نیز هنگام صدور مجوز ساخت جهت بررسی و تأیید نقشه‌ها و همچنین هنگام صدور پایان کار به‌منظور دریافت گواهی رعایت اصول ایمنی در ساخت واحدهای صنعتی توسط این شرکت به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به ابلاغ آیین‌نامه ایمنی امور پیمانکاری اشاره و تاکید کرد: همه پیمانکارانی که در مناقصات شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی شرکت می‌کنند باید دارای گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاری از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی باشند.

وحدت خاطرنشان ساخت: کاهش تلفات مالی و جانی در واحدهای صنعتی ارتباط مستقیم با افزایش سوددهی اقتصادی، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان اختصاص‌ یافته و جلوگیری از افت روحیه کارگران دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار