نشست مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر روابط کار و روسای ادارات زیر مجموعه مدیریت روابط کار در محل وزارت متبوع برگزار گردید.
کد خبر: ۳۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ,نوری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این نشست ، ضمن ارائه گزارشی جامع و مبسوط از وضعیت استان خراسان شمالی به تبیین سیاست های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه روابط کار پرداخت .

 در ادامه  هفده تن معاون روابط کار وزارت متبوع  با اشاره به ظرفیت بالای ماده 94 قانون کار و استخراج و تبیین مدل خود بازرسی از دل ماده مذکور تاکید وافری در به ثمر رسیدن آن با همکاری سایر دستگاههای اجرائی داشت .

مهندس هفده تن سیاست حوزه روابط کار را حفظ منافع ملی و بنگاه اقتصادی بر شمردند  و گفت : باید سیاست هائی را پیگیری کنیم که منجر به ثبات اقتصادی در تولید شود.

وی توجه به ارکان روابط کاراز قبیل اهمیت دادن به کمیته های انضباط کار،آموزش کارگران و کارفرمایان  را از مهمترین عوامل کاهش شکایات برشمردند و اظهار داشتند: داشتن تشکل های قوی می توانند پویائی در جامعه کارگری را افزایش دهد و عضویت کارگران در کمیته های تخصصی بایداز مهمترین اهداف باشد و آنان  در سیاست گذاری ها  بایستی دخیل شوند.

در ادامه به منظور تبادل اخبار و اطلاعات و بررسی مسائل و مشکلات فرآرو نشست هایی جداگانه با هرکدام از ادارات کل با حضور مدیران کل ، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار