مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی گفت: تردد در محورهای خراسان شمالی از جمله گردنه اسدلی در مسیر بجنورد – اسفراین که از شنبه شب تا نخستین ساعات بامداد امروز به علت لغزندگی سطح جاده فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر بود هم اکنون عادی است.
کد خبر: ۳۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 22 January 2017
مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی به رانندگان توصیه کرد تا از تردد های غیرضروری در محور کوهستانی و برفگیر در شب خودداری کنند و برای تردد در جادهای استان حتما مجهز به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ باشند.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی هم روز شنبه در اطلاعیه ای از عبور جریان ناپایدارجوی به استان خبرداد که سبب وزش باد(گاهی نسبتاً شدید)، افزایش ابر و بارش باران(پاره ای نقاط احتمال رگبار) در نوار جنوبی و شرق استان خواهد شد.
بر اساس این گزارش با عبور سامانه بارشی از اواخر وقت روز سه شنبه تا پنجشنبه صبح به منطقه وزش باد (پاره ای نقاط باد بسیار شدید با احتمال طوفان) افزایش ابر و رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش بینی شده است.
این اداره کل تشدید ناپداری ها را برای روز چهارشنبه در نوار شمالی استان هم پیش بینی کرد و نسبت به آبگرفتگی معابر و مسیل های استان هشدار داد.
استان خراسان شمالی بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار