مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ۷۰ درصد صنایع کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 24 January 2017
مهدی صفوی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرایی طرح‌های زیر بنایی شهرک‌‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه زیر ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اولویت‌های شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است اظهار داشت: هم اکنون 19 شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر وجود دارد که برای تکمیل زیرساخت‌های برق، آب، گاز، راه دسترسی، خیابان‌کشی و فاضلاب برنامه‌ریری لازم انجام شده است.

وی از ساخت پست برق در شهرک صنعتی بوشهر 2 خبرداد و خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی پست برق در شهرک‌های صنعتی بوشهر ظرفیت تامین برق در این منطقه صنعتی 30 مگاوات افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزود: برای راه اندازی این پست، خط انتقال230 کیلو ولت چغادک - شهرک صنعتی بوشهر2 با هزینه 63 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.

صفوی با بیان اینکه برای اجرای این طرح برقرسانی شبکه‌ای به طول 8 کیلومتر  اجرا شده گفت: در اجرای این طرح  پست پکیج  20 به 132 کیلو ولت یک دستگاه و ترانس به ظرفیت 30مگاولت آمپر با هزینه 40 میلیارد ریال اجرا شده است.

  وی بیان کرد: در این راستا  شبکه برق فشار متوسط 20 کیلو ولت به طول 5 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه برای ایجاد پست دائم برق در شهرک صنعتی بوشهر 2 نیاز به  اعتبار 100 میلیارد ریالی است تاکید کرد:  امیدواریم این پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران  اجرایی شود.

صفوی با بیان اینکه در شهرک صنعتی بوشهر زیرساخت‌های لازم فراهم است افزود: با احداث این پست موقت نیاز برق این شهرک در حال حاضر  برطرف شده و هیچ مشکل زیرساختی برای شروع یک فعالیت تولیدی در این شهرک وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه موظف به تسهیل امور سرمایه گذاری در صنعت استان هستیم افزود: سرمایه‌گذاران نباید دغدغه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی در مقابل  سرمایه‌های خود داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به  روشنایی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر گفت: بنا بر تعامل صورت گرفته و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، روشنایی هیچ یک از شهرک‌های صنعتی بوشهر خاموش نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرک‌های صنعتی محیطی عمومی است که روزانه هزاران نفر برای امرار معاش در این محیط‌های صنعتی فعالیت دارند و در واقع شهری در مقیاس کوچک است.

صفوی با اشاره به اینکه توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های این شرکت است و در آینده 70 درصد صنایع کوچک استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر می‌شوند افزود: تامین و ایجاد زیرساخت‌های عملیاتی باید توسط دستگاه‌های خدماتی اعم از آب، برق، گاز و مخابرات صورت گیرد و در سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" با توجه به وضعیت موجود اشتغال در استان همه باید نسبت به تقویت و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بیش از پیش کوشا باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار