عباس سروری خبر داد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:برای گرامیداشت دهه فجر امسال بیش از بیش از 16 هزار برنامه تدارک دیده شده که طی این ایام در در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 24 January 2017

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک ، عباس سروری در نشست خبری ستاد دهه فجر استان افزود:تشکیل 25 کمیته تخصصی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر استان تشکیل شده و با حجم این همه برنامه استقبال از ایام‌الله دهه فجر امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی های بعمل آمده امسال برای آذین بندی تمامی ورودی‌ها و خروجی ها و معابر شهری رابه نحو مطلوب  آذین بندی خواهیم کرد.     
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ابراز کرد: در تمامی بقاع و امکن متبرکه و امکن فرهنگی وروستا ها ودهستانها برنامه گرامیداشت دهه فجر برگزار خواهد شدو تمامی این برنامه ها با مشارکت مردم است تا جوانان بیشتر با انقلاب و برکات آن آشنا شوند.
عباس سروری اظهار کرد: در راستای پاکسازی شهر کرمانشاه در آستانه دهه مبارک فجر،برنامه ریز هایی صورت گرفته که که برای اجرای این برنامه  بیش از 200 اکیپ شهرداری برای زیباسازی معابر برای روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه در نظر گرفته شده و اقدامات لازم درزمان یاد شده اجرا خواهد شد.

به گفته این مسول:در روز 12 بهمن ماه  ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با حضور اعضای شورای اداری استان بر مزار شهدای کرمانشاه آغاز می شود.و در 14 بهمن ماه که مصادف با پنچشنبه است مراسم روز میهمانی لاله ها در استان با غبار روبی مزار شهدا و گلباران آنها همزمان با سراسر کشور ،مراسم نور افشانی و سر دادن بانگ الله اکبر برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش "ماندگاری انقلاب اسلامی" به منظور تجلیل از دست اندرکاران انقلاب در سه استان کشور افزود:  این همایش در استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و گلستان برگزار خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: مراسم 22 بهمن ماه  امسال مصادف است با روز جمعه وراهپیمایی 22 بهمن امسال به نماز جمعه وصل خواهد شد و  سخنران ویژه این مراسم نیز حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

سروری در ادامه افزودند:اجرای نمایش عروسکی با عنوان"آرش کمانگیر" برای دانش‌آموزان در روزهای 12 تا 14 بهمن ماه، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی ایستگاه عکس انقلاب اسلامی، برگزاری ویِژه برنامه‌های "عصر شعر سوره"، "عصر خاطره" به همراه رونمایی از چند جلد کتاب، ویژه برنامه نقد عکس انقلاب اسلامی و... از جمله این برنامه‌ها  شاخص حوزه هنری استان در ایام الله دهه فجر خواهد بودو همچنین نمایش بزرگ هنرهای تجسمی پیرامون موضوعات دفاع مقدس، نماز و... با موضوعات نقاشی، طراحی پوستر، تصویر سازی و... در ایام الله دهه فجر امسال در استان برگزار خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار