مدیرعامل جمعیت هلال احمر:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در 48 ساعت گذشته امدادگران این جمیعت به 103 نفر مصدوم حوادث رانندگی و سیل امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۳۶۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 24 January 2017
جواد خامسان افزود: نیروهای امدادی در این مدت با حضور در محل وقوع 18 حادثه ، خدمات امدادی را به حادثه ‌‌دیدگان ارایه کردند.
وی با اشاره به سه عملیات رهاسازی برای نجات افراد گرفتار در حادثه، افزود: در این حوادث 10 نفر سرپایی درمان شدندو 24 نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: برای خدمات رسانی 26 تیم عملیاتی اعزام شدند، و 67نیروی عملیاتی متخصص در جست و جو و نجات حوادث جاده ای به همراه 17 دستگاه آمبولانس کار امداد رسانی را عهده دار بودند.
وی واژگونی دو دستگاه اتوبوس در جاده قاین - گناباد و دیهوک - فردوس را مهمترین این حوادث در دو روز گذشته برشمرد و گفت: با حضور به موقع نجات گران هلال احمر در این حوادث دلخراش 40 نفر از حادثه دیدگان از خطر حتمی نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اعزام سه دستگاه آمبولانس و انجام یک مورد عملیات رها سازی برای پوشش امدادی این دو حادثه خبر داد و تصریح کرد: کسانی که قصد تردد در راه های برفگیر و کوهستانی استان دارند، با رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، قبل از حرکت تجهیزات سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار