مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان دشتستان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 24 January 2017
ذالفقار عباسی‌فر صبح امروز در حاشیه تجهیز مساجد روستای ابوالفیروز شهرستان دشتستان  یکی از ماموریت‌های مهم سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در عرصه محرومیت زدایی را احداث، تجهیز، تکمیل و بهسازی مساجد در روستاها و مناطق کم برخوردار دانست و اظهار داشت: مسجد به عنوان یک پایگاه مهم نقش اساسی در انجام برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دارد و آن را به عنوان یکی از سالم‌ترین کانون‌ها برای آموزش و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان به خصوص در روستاها و مناطق کم برخوردار شناخته شده است.

وی با اشاره به ساخت مسجد در روستای ابوالفیروز شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: این مسجد به متراژ 400 متر مفروش می‌شود که این عمل خدا پسندانه با همکاری مجموعه بسیج سازندگی استان بوشهر و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و پیگیری‌های هیئت امنای این مسجد در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فرش 14 مسجد در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: علاوه بر مسجد روستای ابوالفیروز شهرستان دشتستان که امروز روند فرش شدن آن به اتمام می‌رسد، 14 مسجد نوساز دیگر در نقاط مختلف استان به متراژ 2 هزار و 600 متر مربع این هفته فرش می‌شود.

عباسی‌فر با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهردر حوزه محرومیت زدایی روستاهای کم برخوردار  برنامه‌های مدونی تدوین کرده است گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان دشتستان اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: در این راستا روستائیان در استان بوشهر می‌‌توانند نیازهای مساجد خود را به حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج  استان بوشهراعلام کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این نهاد به صورت متمرکز به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اعلام نیاز و بعد از آن نسبت به تهیه نیازمندیها اقدام می‌کند.

عباسی‌فر با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌های زیربنایی در روستاها و نقاط محروم اقدام می‌کند گفت: بسیج سازندگی استان بوشهر در روستاهای محروم و کم برخوردار اقدام به ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد، حسینیه، مدرسه عشایری و آب انبار در مناطق عشایری می‌کند که برخی از این طرح‌ها در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار