کد خبر: ۳۶۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 26 January 2017
چرا هنگامی که اضافه بها برای قبوض پرداخت می شود، بلافاصله آن را به ما بر نمی گردانند اما اگر در پرداخت بدهی یک روز تأخیر کنیم بلافاصله برای قطع خدمات اقدام می شود.
 چرا نحوه پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در  برخی ادارات روز به روز به قهقرا می رود؟
 وضعیت کوچه اردیبهشت در خیابان شریعتی بجنورد خیلی نا به سامان است و حجم رفت و آمدها و ترافیک خودروها به واسطه پارکینگ به شکلی است که برای عابران پیاده مشکل ساز می شود. چرا این وضعیت را ساماندهی نمی کنند؟
 وضعیت پیاده رو های بجنورد در بافت مرکزی شهر  نامناسب است. مگر شهرداری نمی داند که این روزها هوا سرد است و امکان کار عمرانی فراهم نیست که مرتب سنگفرش برداری می کند؟
 وضعیت کشاورزان در خراسان شمالی خیلی خراب است و صندوق بیمه هم مرتب و با بهانه گیری های مختلف از پرداخت غرامت خسارت ها به کشاورزان شانه خالی می کند.
 چرا برای ما تاک داران که دار و ندارمان را سفیدک انگور به باد داد چاره اندیشی نمی شود؟
 مدتی است که کیفیت نان دوباره خراب شده و مزه ترشی هم با نان همراه است.
 چرا مسئولان به مشکلات شرکت های تعاونی مسکن شیروان به خصوص به شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان، فاز فرهنگ رسیدگی نمی کنند؟ اداره تعاون به درخواست های ما که به صورت کتبی و حضوری منعکس شده است پاسخی نداده است.
 کودهای حیوانی حاوی مواد زائد، انگل و میکروب های حیوانی است در حالی که به طور گسترده از آن استفاده می شود اما می توان از کودهای ورمی کمپوست استفاده کرد که هم کیفیت بهتری دارد و هم مواد آلوده کننده ندارد. ای کاش متولیان مربوطه در این خصوص اطلاع رسانی کنند.
 مسئولان مربوطه، مسیرهای تاکسی شهرک گلستان به بجنورد را سامان دهی و مشخص کنند.
 چرا هزینه های دندان پزشکی این همه افزایش یافته است؟  از سال گذشته تاکنون هزینه ها 2 برابر شده است. برای کشیدن یک دندان 200 هزار تومان پرداخت کردم. پرکردن و ترمیم آن حدود 3 میلیون تومان می شد. به علت هزینه های زیاد به اجبار دندانم را کشیدم .
 سال گذشته تردد با اتوبوس های داخل شهری بجنورد در روز هوای پاک رایگان بود اما امسال این طور نبود.
 ما ساکنان کوی امام هادی(ع) بجنورد  از دسترسی به اینترنت محروم هستیم. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم.
 آب آشامیدنی خیابان طالقانی شرقی بجنورد به شدت بوی بد می دهد.
 بهای تزریقات در بجنورد افزایش زیادی یافته است. تزریق یک سرم در درمانگاه 7 هزار تومان شده است.
 تبلیغاتی که روی بعضی پرده های نصب شده در بجنورد دیده می شود به چند ماه قبل مربوط است. مسئول جمع آوری این پرده ها چه اداره ای است و چرا برای جمع آوری آن ها اقدام نمی شود؟
  شهرداری بجنورد برای پاسخ گویی به برخی شهروندان در هر بار مراجعه یک برگه عوارض صادر می کند و تا آن را پرداخت نکنیم، پاسخی هم نمی گیریم.
 چرا به ساخت باند دوم کنارگذر بجنورد توجه نمی شود؟
 مسئولان لطفاً معلوم کنند در شیروان به کدام نهاد باید مراجعه  کنیم تا جلوی مزاحمت های بلندگوهای نان خشکی گرفته شود.
 سرعت گیرهای شیروان به ویژه کمربندی شهر غیراستاندارد است.
 چرا موج اف. ام در جاجرم فقط  2 ایستگاه را می گیرد؟
 کوچه افق خیابان آموزش و پرورش در بجنورد 2 پارک دارد ولی تاب و سرسره و جای بازی برای بچه های خردسال ندارد. مسئولان به فکر بچه ها هم باشند.
 آیا محل مناسب تری برای پارکینگ در بجنورد وجود ندارد که محلی را در شلوغ ترین نقطه شهر یعنی در چهارراه مخابرات به پارکینگ اختصاص داده اند؟ رفت و آمد خودروها به پارکینگ مخابرات، هم در ورودی و هم در خروجی، به ترافیک دامن می زند.
 شورای شهر شیروان برای پارک خودرو های سنگین محلی را در نظر بگیرند. با توجه به این که پارکینگ مناسب نداریم در بیشتر نقاط شهر که خودروی خود را پارک کنیم، جریمه می شویم.
 
روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
چطور میشود حقوق مسئول فنی بسته بندی مواد غذایی دست کارفرما باشد و غذای سالم تحویل مردم داد = بارمالی برای دولت دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار