درآئین بهره برداری ازپروژه های شهرستان جاجرم؛
استاندارخراسان شمالی درآئین بهره برداری متمرکز ازپروژه های عمرانی وتولیدی درجاجرم به مهم ترین دستاورد های دولت تدبیر وامید ازجمله برجام اشاره کرد وگفت:اگر برجام درکار نبود،امروز باید نفت را دربرابر غذا ودارو می فروختیم واز تخصیص اعتبارات وگشایش های فعلی هم خبری نبود.
کد خبر: ۳۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 02 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی محمد رضا صالحی طرح تولید شمش آلومنیوم درجاجرم را نمونه ای از همین گشایش های برجامی دانست وبا ابراز امیدواری به اینکه این طرح تا بهار آتی به ثمر خواهد رسیدوتسریع کرد:تبدیل ایران هراسی به ایران نیازی ،صدور قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل برای اولین بار درطول تاریخ و ورود سرمایه خارجی به کشور برخی دیگراز دستاورد های برجام محسوب می شود.
وی کسب رتبه نخست خراسان شمالی درصدور مجوزسرمایه گذاری خارجی را یادآورشد وافزود:با توسعه صنایع اصلی در استان از جمله پتروشیمی وآلومینا ومجتمع فولاد اسفراین اکنون باید صنایع پایین دستی را فعال کنیم تا به رونق اشتغال در کوتاه مدت کمک کنیم که با سرمایه گذاری های کم هزینه این مهم دست یافتنی می شود.
صالحی هم چنین از پایان مطالعات اکتشافی سنگ آهن درجاجرم خبرداد و سرمایه گذاران رادعوت به ورود دربخش معدنی استان کرد.
مقام عالی دولت دراستان درابتدای این مراسم که در مسجد جامع شهر شوقان برگزار شد با بیان اینکه اولین فجر انقلاب بدون ایت الله هاشمی را پشت سر می گذاریم به خدمات و مبارزات ایشان از سال 42 اشاره کرد و با بیان اینکه حضرت امام، انقلاب اسلامی ایران را پیامبرگونه هدایت کرد به برخی از مشابهت های تاریخی بین انقلاب اسلامی ایران و صدر اسلام اشاره کرد و گفت : قدر انقلاب ، مردم ، وحدت کلمه، قانون اساسی و ولایت فقیه رابدانیم و همه برای هم افزایی، ایجادنشاط و وحدت درجامعه حرکت کنیم که شهیدان ازابتدای انقلاب تا کنون هم تدبیرشان این بود که امید را درنسل های اینده نگاه دارند و حالا به دولت تدبیروامید رسیده ایم.
درپایان این مراسم 30 پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی بهمراه 5 واحدتولیدی درشهرستان جاجرم افتتاح شد  دراین پروژه ها اعتباری بالغ بر 7 میلارد و 954 میلیون تومان هزینه شده است. این طرح ها در زمینه های عمران شهری و روستایی، آبیاری قطره ای و تحت فشار، گازرسانی و راه روستایی، طرح های حمایتی بهزیستی و پروژه های مخابراتی بود و افزون برآنها 5 طرح تولیذی کوچک با اشتغال زایی مستقیم 26 نفر به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار