رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مذاکراتی با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای پرداخت بدهی برخی دستگاه‌های استان خراسان شمالی به شهرداری این شهر انجام شد.
کد خبر: ۳۷۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 05 February 2017

حسین پیلتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های استان خراسان شمالی  به‌واسطه واگذاری زمین و یا از محل عوارض بدهی به شهرداری داشته که  تاکنون این بدهی‌ها پرداخت‌نشده است.

وی بیان کرد: اخیرا معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به خراسان شمالی سفری را داشته،  که  در زمینه بدهی دستگاه‌ها به شهرداری بجنورد مذاکراتی با وی انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، این مذاکرات را مثبت خواند و اظهار کرد: در این زمینه دستوراتی  صادر شد که امیدواریم  شهرداری به‌حق و حقوق خود برسد.

پیلتن تبیین کرد: با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری مرکز خراسان شمالی و از سویی مطالبات از دستگاه‌ها ازاین‌رو انتظار است تا این دیون به شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل دستگاه‌ها و استانداری این مطالبات شهرداری هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

وی با اشاره به بدهی شهرداری به پیمانکار و برخی کارگران سازمان‌های تابعه شهرداری  گفت: شورای اسلامی شهر به موضوع پیگیری مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها، اهتمام لازم را دارد.

به گفته پیلتن، در این زمینه مذاکرات و نشست‌هایی با مسؤولان استان انجام‌شده است.

گفتنی است؛ میزان مطالبات شهرداری از غبن واگذاری زمین و عوارضات ساختمانی دستگاه‌ها حدود 500 میلیارد ریال است.

شهرداری بجنورد حدود یک هزار و 400 نفر پرسنل دارد. شهر بجنورد دارای دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار