مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه انسجام و وحدت میان مردم ایران به جهانیان ثابت شده است، گفت: معلمان به اتفاقات سیاسی بی تفاوت نیستند.
کد خبر: ۳۷۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 06 February 2017
براتعلی حاتمی دوشنبه در آیین تکریم و معارفه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و تبعیت مردم ایران از رهبری امروز به همه اثبات شده است.
وی افزود: با وجود تنگناها و فشارهایی که به مردم ایران تحمیل شد، با تدابیر رهبر معظم انقلاب از بسیاری از مشکلات رهایی یافته ایم و این موفقیت ها به دلیل وجود وحدت میان مردم به دست آمده است.
حاتمی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان در عرصه های مختلف سیاسی در میدان بوده اند گفت: معلمان نسبت به اتفاقات سیاسی بی تفاوت نبوده و همواره نقش پررنگی در عرصه های مختلف داشته اند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان خراسان شمالی استعداد و تیزهوشی فراوانی دارند و به همین لحاظ در بسیاری از زمینه ها توانسته اند موفقیت های خوبی را به دست آورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دبیران تربیت بدنی در حل مشکلات دانش آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اخلاقی و یا بی نظمی ها و معضل روحی و روانی دانش آموزان با استفاده از توان دبیران تربیت بدنی قابل حل شدن است.

*افزایش مشکل چاقی در میان دانش آموزان
معاون سابق تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این آیین از روند رو به افزایش مشکل چاقی دانش آموزان ابراز گلایه کرد و گفت: بروز پوکی استخوان و ناهنجاری های اسکلتی در دانش آموزان تهدید دیگری است که روز به روز بیشتر می شود.
بهرام سلیمانیان از شیوه نمره دادن و ارزشیابی در درس تربیت بدنی نیز انتقاد کرد و افزود: اگر نمره درس تربیت بدنی کمتر از 18 باشد خانواده ها و مسئولان هرگز آن را بر نمی تابند اما ما به طور جدی در ارزشیابی درس تربیت بدنی وارد شده و اقداماتی را در این باره پیگیر هستیم.
وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش داریم تا نمره درس تربیت بدنی به عنوان نمره موثر در قبولی کنکور سراسری لحاظ شود.
سلیمانیان، نصب گرماتاب در هشت سالن ورزشی و ساماندهی سالن ها و اماکن ورزشی را از اقدامات انجام شده در این معاونت عنوان کرد و گفت: ساماندهی سالن های ورزشی سبب شد تا درآمد سالن ها از 200 میلیون ریال به 2 میلیارد و 380 میلیون ریال افزایش یابد.
در این آیین از زحمات بهرام سلیمانیان تقدیر و حسن لنگری به عنوان معاون جدید تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.
در خراسان 164 هزار دانش آموز در 2 هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار