حسین فرخنده :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از پیش بینی استقبال بیش از ١٠ هزار نفری از جشنواره فیلم فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 08 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور یاد کرد و گفت: سیاست و برنامه ریزی استانی می تواند در رشد و گسترش این رویداد و ایجاد فضای مناسب در بخش سینمایی استان بسیار کمک کننده باشد.

حسین فرخنده با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در استان باعث آشتی مردم با سینما و رغبت بیشتر برای دیدن فیلم های با کیفیت می شود، اظهار کرد: در این میان فیلم هایی که به جشنواره راه یافته اند اکثریت از لحاظ محتوایی و فنی در سطح بالایی قرار دارند و دیدن آنها می تواند برای مردم و علاقه مندان به حوزه سینما جذاب باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی اولیه برای برگزاری این جشنواره در استان از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه، بیان کرد: با این وجود به دلیل همزمانی با دهه فاطمیه برنامه ریزی شد تا این جشنواره از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه در استان برگزار شود.

فرخنده با اشاره به پیش فروش فیلم ها از روز دوم جشنواره، افزود: بر اساس سیاست جشنواره فروش اینترنتی نیز از طریق سایت جشنواره از یک هفته قبل از آغاز انجام  شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی از سایت گلشن بجنورد به عنوان ٤ سایت خوب کشور یاد کرد که امسال شرایط انتخاب صندلی را برای تماشاگران داشت و گفت: بر این اساس برنامه ریزی شده تا در سال آینده فروش اینترنتی بلیط ها از  طریق سایت های بومی از جمله سایت گلشن انجام شود.

فرخنده در زمینه اطلاع رسانی برگزاری جشنواره نیز گفت: در این راستا از ظرفیت تمامی بخش ها اعم از تبلیغات محیطی و شهری، صدا و سیما، پیامک و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی از قبیل سایت های پربیننده و فضاهای مجازی که مخاطبان بسیاری دارند، استفاده شد.

گفتنی است؛ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی از ١٤ بهمن ماه آغاز و تا ٢١ همین ماه با اکران ١٦ فیلم فاخر سینمایی کشور ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار