استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 11 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری , استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم تشکر و قدردانی کردند. متن کامل این پیام به این شرح است:
بار دیگر مردم غیور، مومن و همیشه در صحنه  خراسان شمالی همراه وهمگام با ملت بزرگ ایران  در راهپیمایی 22 بهمن ماه  شرکت نمودند و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله  العالی) لبیک گفته و  با حضور با شکوه خود جلوه دیگری از عزت ،عظمت، اقتدار و سربلندی  ملت ایران را به نمایش گذاشتند.
بدون تردید در این روز حماسه ساز ، این حضور الهام‌بخش مردم آگاه ، متعهد و انقلابی در جای جای استان خراسان شمالی و در صفوفی به هم پیوسته و با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی ، موجی از نشاط و امید را به همراه آورد و نشان داد مردم اعتقادی راسخ به نظام جمهوری اسلامی، باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه دارند.
برخود لازم میدانیم از حضور آگاهانه و پرشور مردم شریف ،بزرگوار و انقلابی استان در همه شهرستانها که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، سپاسگزاری نموده وامیدواریم بتوانیم با اتحاد و همدلی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه استان گام برداریم  .


    حبیب ا... مهمان نواز                        ابوالقاسم یعقوبی                             محمدرضا صالحی
     نماینده مردم استان                      نماینده ولی فقیه در استان و              استاندار خراسان شمالی
  در مجلس خبرگان رهبری                   امام جمعه بجنورد
 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار