استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاههای اجرایی استان موظف و مکلف به خرید از کارگاههای تولیدی استان هستند.
کد خبر: ۳۷۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 12 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمد رضا صالحی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی استان باید در دستور کار مدیران و مسولان استانی باشد.
صالحی افزود: کارگروهی متشکل از کارشناسان و مشاوران دستگاههای اجرایی جهت بررسی و ارائه راهکاری مشخص و مناسب جهت چگونگی استفاده دستگاههای اجرایی از تولیدات داخلی استان تشکیل شود.
وی ادامه داد: بخش خصوصی نیز باید فعال شود و کالاهای مورد نظر جهت خرید و فروش در سامانه خرید ثبت شود تا از ایجاد رانت خواری جلوگیری شود.
صالحی تاکید کرد: در تعریف ویژگی اقتصاد مقاومتی تولید باید برونگرا باشد و قابلیت رقابت از نظر کیفیت و قیمت را با کالاهای خارجی داشته باشد.
وی تصریح کرد: در خصوص خرید و فروش کالا نباید هیچ گونه محدودیتی برای استان های دیگر داشته باشیم چرا که بروز این حرکت نتیجه ی متقابل را به دنبال خواهد داشت.
صالحی افزود: دستگاههای تولیدی ما باید با ظرفیت کامل به بهره برداری برسند و بنابراین حمایت ها در این زمینه باید افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری نیز گفت: پیشنهادات و نقطه نظرات استان خراسان شمالی نسبت به لایحه مربوط به مالیات و ارزش افزوده و همچنین حمایت از صادرات جمع آوری شد و به مرکز جهت بررسی ارسال گردید.
محمود دلپسند اظهار داشت: نگاه و تاکید ما حمایت از تولیدات داخلی است و در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص تهیه کالاهای مورد نیاز خود باید همراهی لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار