ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ١٠ هزار نفر از مردم و علاقمندان به هنر سینما از فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد دیدن کردند.
کد خبر: ۳۷۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه در بجنورد برگزار شد، افزود: ١٦ فیلم فاخر سینمایی در این دوره از جشنواره در سینما گلشن بجنورد برای علاقمندان اکران شد.

وی با اشاره به فروش بلیط های اینترنتی و گیشه ای این جشنواره، اظهار داشت:  مبلغ ١٨٠ میلیون ریال بلیط در این دوره از جشنواره در بجنورد به فروش رسید.

حیدری اضافه کرد: بیشترین فروش بلیط ها مربوط به فیلم سینمایی " خوب بد جلف " به کارگردانی پیمان قاسم خانی بود.

سرپرست معاونت امور  هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی فیلم های "کارگرساده نیازمندیم"، "انزوا"، "رگ خواب"، "یک روز بخصوص"، "شماره ١٧ سهیلا"، "خانه دیگری"، "رهایی از بهشت"،"آزاد به قید شرط"، "ایستگاه اتمسفر"، "کمدی انسانی"، "اشنوگل"، "ماه گرفتگی"، "آباجان"، "نگار!؟"،"پشت دیوار سکوت" و"خوب بد جلف " از جمله فیلم های اکران شده در این دوره از جشنواره در بجنورد بودند.

ابوالحسن حیدری با بیان اینکه خراسان شمالی برای دومین بار میزبانی جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشت، خاطرنشان کرد: سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه سال جاری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن سینمای جوانان استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار