رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 6 میلیارد ریال وام به دانشجویان این دانشگاه پرداخت شد.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 13 February 2017
ابوالفضل فرهادی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان بیش از 60 درصد کل شهریه دریافتی از دانشجویان است اظهار کرد: امسال 450 نفر از دانشجویان این دانشگاه از وام دانشجویی برخوردار شدند.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در حمایت از دانشجویان و دعوت عموم شهروندان به ادامه تحصیل، 7 نوع وام به دانشجویان اعطا می کند که شامل وام شهریه که هر ترم پرداخت می شود، وام ازدواج، وام وزارت علوم و ... است.
فرهادی با بیان اینکه هر دانشجویی که متقاضی وام باشد قطعا برای آن پرداخت خواهد شد افزود: وام شهریه در هر ترم پرداخت می شود البته در حالی که وام ترم گذشته را تسویه کرده باشد، وام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که از طریق این وزارتخانه اعطا می شود که دانشجو باید از راه ثبت نام در سایت اقدام کند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در خصوص وام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اسامی 150 نفر را برای دریافت وام به سایت وزارت ارسال کرده ایم که با توجه به مقطع تحصیلی دانشجو مبالغ خاصی اختصاص می یابد که بازپرداخت آن پس ازدانش آموختگی میسر است.
هم اکنون 2 هزار و 660 دانشجو در 62 رشته در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تحصیل می کنند.
شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار