مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اکران فیلم های چهل و ششمین دوره از جشنواره رشد از روز شنبه هفته آینده 30 بهمن ماه در این استان آغاز می شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 14 February 2017
براتعلی حاتمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموزان می توانند به تماشای فیلم های این دوره از جشنواره رشد بنشینند.
وی افزود: اکران فیلم های رشد تا پنجم اسفند ماه در هشت شهرستان استان ادامه دارد و پیش بینی می شود 70 هزار دانش آموز استان این فیلم ها را به تماشا بنشینند.
وی بیان داشت: در این دوره از جشنواره فیلم های رشد، 120 اثر به نمایش گذاشته می شود که فیلم ها بر اساس گروه های سنی، شهری و روستایی، مقاطع تحصیلی متفاوت خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای اکران بهتر فیلم ها و دست یابی دانش آموزان حتی در دورترین نقاط استان، تلاش شده تا از تمام ظرفیت ها استفاده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس تاکید معاون سیاسی، امنیتی استاندار، انتظار می رود دستگاه های اجرایی در زمینه در اختیار قرار دادن ظرفیت های خود برای نمایش فیلم های جشنواره رشد همراهی داشته باشند.
حاتمی گفت: حدود 50 فضای ثابت و 150 فضای سیار برای اکران فیلم های جشنواره رشد در اختیار است و امید می رود دستگاه های اجرایی که سالن و فضای مجهز به امکانات لازم برای نمایش فیلم دارند را در اختیار قرار دهند.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، پارسال 63 هزار دانش آموز خراسان شمالی فیلم های جشنواره رشد را تماشا کردند که امسال افزایش حدود 20 درصدی این رقم هدفگذاری شده است.
حدود 164 هزار دانش آموز در 2 هزار آموزشگاه شهری و روستایی این استان مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار