ابراهیم عباسپور :
دبیر شورای فرهنگ عمومی گرمه : کارگروه علمی و مشورتی شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضای این کارگروه در شهرستان گرمه تشکیل شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 14 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی گرمه گفت: موضوع فرهنگ عمومی از وظایف یک دستگاه نیست و جلسات شورای فرهنگ عمومی در حقیقت نوعی اتاق فکر است که با استفاده از نظرات و پیشنهادات اعضاء می توان در راستای گسترش فرهنگ اصیل گام برداشت ، لذا همه ما وظیفه داریم تا در این راستا تلاش کنیم.

وی شناسایی و ارائه راهکارهایی برای اسامی بیگانه در سر در مغازه های شهرستان را  اولویت این جلسه بیان کرد و افزود: به منظور حفظ قوت و اصالت زبان فارسی قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه در خصوص شرکت ها و واحدهای صنفی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است .

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و مواردی چون تهیه بانک جامع اطلاعات واحدهای صنفی،  تهیه لیست  مورد تأیید فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تغییر نام  واحدهای صنفی و  همچنین استعلام اداره صتعت و معدن از فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأییدیه نام واحد صنفی قبل از تشکیل پرونده به تصویب رسید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار