برودت هوا و لغزندگی سطح معابر باعث تعطیلی برخی مدارس شهرستان های بجنورد و مانه وسملقان ، شیروان و فاروج در فردا چهارشنبه 27بهمن ماه تعطیل شد.
کد خبر: ۳۷۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲ 15 February 2017
اداره کل آموزش پروش خراسان شمالی سه شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی و استثنایی شهر بجنورد و کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی شهرستان بجنورد را فقط در نوبت صبح تعطیل است .
بر اساس این اطلاعیه شروع ساعت مدارس پیش دبستانی ، ابتدایی و استثنایی شهرستان مانه و سملقان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود و مدارس ابتدایی و متوسطه اول فقط در روستا های چخماقلو ، گرمک ،هاور و
کاستان این شهرستان تعطیل می باشند .
در شهرستان شیروان نیز مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی و استثنایی فقط در نوبت صبح سطح شهر و روستا تعطیل می باشند .
همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی کلیه مدارس دهستان سنگر ، روستاهای قره چشمه ،جنجال آباد،قره جقه،دالنجان ترکیه،گوگدره،یارم گنبد،پیره، پسکن، ریزه، رشوانلو ،استاد، خسرویه، زینکانلو، مهدیکانلو، قره گل،باغ محله، طبریان، کوران،اسفجیر،دربند،ترقی و قلعه صفا شهرستان فاروج با یک ساعت تاخیر شروع می شود .
بارش برف دوشنبه شب و سه شنبه صبح دراستان خراسان شمالی باعث در اختلال در تردد جاده ای و تعطیلی مدارس 5شهرستان این استان در روز سه شنبه شده بود .
استان 941هزارنفری خراسان شمالی 160هزار دانش آموز دارد که در 2هزار آموزشگاه این استان زیر نظر 15هزار فرهنگی تحصیلی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار