معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با برشمردن اهمیت درمانگاه‌های تخصصی در ارائه خدمات درمانی گفت: در حال حاضر چهار درمانگاه تخصصی در بیمارستان‌های استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۷۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 16 February 2017

علی حق‌بین بیان داشت: چهار درمانگاه تخصصی در بیمارستان‌های استان وجود داشته که شامل درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام علی (ع) و امام رضا (ع) بجنورد، درمانگاه تخصصی در بیمارستان پورسینای آشخانه و درمانگاه تخصصی در بیمارستان شهدای فاروج است.

وی تصریح کرد: 37 پزشک متخصص و فوق تخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) و 32 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد فعالیت دارند.

حق‌بین افزود: همچنین 12 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان پورسینای آشخانه، 11 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای فاروج و دو پزشک متخصص نیز در مرکز درمان بستر شهرستان راز و جرگلان خدمت می‌کنند.

وی گفت: این درمانگاه‌های تخصصی بعد از اجرای طرح تحول سلامت به‌منظور دسترسی مردم به خدمات جامع پزشکی، تجهیز و فعال‌تر شده و تخصص‌ها در این مراکز افزایش‌ یافته است.

حق‌بین با اشاره به فعالیت یک کلینیک ویژه نیز با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان و واقع در ساختمان مرکزی این سازمان، تصریح کرد: 42 پزشک متخصص و فوق تخصص نیز در کلینیک ویژه امام رضا (ع) شهرستان بجنورد هم فعالیت دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار