سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکنون 190 کیلومتر راه روستایی در این استان آماده آسفالت شده است که عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز می شود.
کد خبر: ۳۷۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 16 February 2017
علی اصغر بدیعی مقدم پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تلاش داریم تا هر روستا یک مسیر دسترسی آسفالته داشته باشد افزود: با بهره بردای از این پروژه ها، میزان بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب پنج درصد ارتقا پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون میزان بهره مندی روستاییان استان از راه آسفالت، حدود 44 درصد است که حدود هشت درصد از میانگین کشوری در این شاخص پایین تر است.
سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در سطح کشور 52 درصد از ساکنان روستاهای بالای 50 خانوار از راه آسفالت بهره مند هستند.
به گفته وی از چهار هزار و 657 کیلومتر راه روستایی استان تنها 2 هزار و 35 کیلومتر، راه آسفالته است.
سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سه سال اخیر، 350 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده و حدود 60 کیلومتر از این محورها بهسازی شده است.
بدیعی مقدم در بخش دیگر سخنان خود به توزیع قیر رایگان در سطح کشور اشاره کرد وگفت: پروژه های راهسازی استان در سال گذشته منابع چشمگیری از قیرهای رایگان را جذب کرد و توانست بیشترین استفاده را از قیرهای رایگان داشته باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار