محمد تقی ایرانی :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: اتمام حجت، حقوق معوقه کارگران پیمانکاران و شهرداری تا قبل از پایان سال ۹۵ پرداخت شود.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی محمد تقی ایرانی در دهمین نشست کمیسیون کار و کارگری استان افزود: پیگیری و حل مشکلات مردم و بویژه کارگران باید در اولویت هرکار و برنامه ای باشد، به گونه ای که هر موفقیتی در واحد های کارگری باید در گرو ارتقاء معیشت کارگران آن باشد.  بنابراین باید شرایط لازم برای ایجاد محیط همراهی و همدلی کارگر با کارفرما فراهم گردد تا کارگر بتواند به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی تصریح کرد: قابل پذیرش نیست کارگر ما با حقوق معوقه مواجه شود و پیمانکار و کارفرما بی توجه باشند.
دکتر ایرانی گفت: ما با شرکت هایی مواجه هستیم که مشکلات مالی آنها را دولت تدبیر و امید با تسهیلات مرتفع نموده است و تولید آنها افزایش یافته ولی این افزایش تولید مجدداً جهت توسعه شرکت خرج شده است - تولید با همین کارگران 2 برابر شده، خدمات را کارگران در شهر انجام می دهند ولی حقوقشان پرداخت نمی شود- و همین جا اعلام می کنیم تا پایان سال همه معوقات شرکت ها از جمله شهرداری ها به اضافه پاداش و عیدی باید پرداخت شود.
رئیس کمیسیون کار و کارگری استان در ادامه تاکید کرد: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.
دکتر ایرانی گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری نیز از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار