استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به سلامت و بهداشت مردم رکن اساسی در شیوه های مبارزه با قاچاق کالا است.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 18 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمد رضا صالحی در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: آزمایشگاههای اداره کل گمرک باید مکان مناسبی جهت تایید سلامت کالاهای وارداتی به کشور باشد.
صالحی افزود: در بیشتر موارد سخت گیری های اعمال شده موجب افزایش قاچاق کالا و مواد بهداشتی و دارویی و همچنین کاهش رغبت فروشندگان جهت بررسی و اخذ تاییدیه سلامت خواهد شد.
وی تاکید کرد: قاچاق کالا بیشترین ضربه را به بدنه ی اقتصاد کشور وارد می کند و بنابراین بایستی اهتمام و جدیت مسولین ذی ربط در این زمینه افزایش یابد.
وی ادامه داد:خوشبختانه در استان خراسان شمالی قاچاق کالا و ارز بصورت سازمان یافته وجود ندارد.
صالحی بیان داشت:  توجه به کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در سازمان تعزیرات حکومتی استان در اولویت بندی اعتبارات استانی در نظر گرفته خواهد شد و همچنین با همکاری اداره کل دادگستری استان ترجیح ما در متسقر شدن نیروهای این سازمان در دادگستری های استان است.
صالحی بیان داشت: بسیاری از ادارات دستگاههای اجرایی استان با کمبود فضا مواجهه است که سازمان تعزیرات استان نیز از آن مستثنی نیست و امیدواریم  با بهبود وضعیت دولت در بخش های ملی و استانی شاهد تجهیز فضا و امکانات برای ادارات استان باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز گفت:روند پیگیری پرونده ها در استان روند مثبتی است و خوشبختانه اقدامات به گونه ای بوده که آثار روانی و اعتراضی اجتماعی خاصی را شاهد نبودیم.
در این دیدار همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان هدف غایی و نهایی تعزیرات استان را ایجاد جوی سالم برای ایجاد رقابتهای اقتصادی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار