سویدانلوئی :
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در چهارمین جلسه کارگروه گردشگری اعلام کرد با استعانت از خداوند متعال توانسته ایم به خواست مقام معظم رهبری در سفر به استان و دغدغه ایشان در حوزه گردشگری جامه عمل بپوشانیم .
کد خبر: ۳۸۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 20 February 2017

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در چهارمین جلسه کارگروه  گردشگری اعلام کرد با استعانت از خداوند متعال توانسته ایم به خواست مقام معظم رهبری در سفر به استان و دغدغه ایشان در حوزه گردشگری جامه عمل بپوشانیم .

سویدانلوی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به استان این دغدغه را بیان نمودند که خراسان شمالی با توجه به جاذبه های متعدد گردشگری می بایست جز ده استان برتر کشور باشد و امروز با تلاش و مساعی همکاران اداره کل میراث فرهنگی این مهم تحقق یافته و در آخرین گزارش ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان میراث فرهنگی کشور استان خراسان شمالی در جایگاه دهمین استان برتر در حوزه ارزیابی عملکرد قرار گرفته است .

سویدانلوئی همچنین با تقدیر از تلاشها و همکاری استاندار محترم و معاونین ایشان در سفر معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت سفر سرکار خانم دکتر احمدی پور و معاونین ومدیران کل ایشان به استان خراسان شمالی برکات و دستاوردهای مهمی همچون اختصاص اعتبارات قابل توجه جهت بافتهای تاریخی تهیه ساختمان اداری و موافقت با احداث طرح گردشگری عشایری بیگان و ... را در بر داشته است .

همچنین در چهارمین جلسه کارگروه گردشگری موضوعات مهمی همچون طرح توسعه گردشگری چناران شهر ، طرح بازارچه صنایع دستی شهرداری شیروان ، بازارچه صنایع دستی روستای هدف گردشگری روئین ، مشکلات زیر ساختی روستای هدف گردشگری اسفیدان و ... طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار