مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به عرضه بسته های متنوع فرهنگی برای گروه های سنی مختلف با همکاری نهادهای فرهنگی استان گفت: طرح توزیع 25 هزار جلد کتاب تا پایان نوروز اجرا می شود.
کد خبر: ۳۹۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۲ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید موسی حسینی کاشانی عصر چهارشنبه در گفت وگویی، با بیان این که رویکرد کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان قم تنوع بخشی در عرضه خدمات است، بر نقش محوری مسجدها در برنامه های این کمیته تاکید کرد. 

وی اظهار کرد: توسط دستگاه های گوناگونی از جمله آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، ستاد اقامه نماز، کانون های فرهنگی هنری مساجد، نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حوزه هنری، شهرداری، اداره های کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نهاد کتابخانه های عمومی برنامه ریزی های مختلف فرهنگی صورت گرفته است.

وی از برپایی نمایش خیابانی توسط حوزه هنری خبر داد و بیان کرد: طی روزهای آتی برنامه رونمایی از تمثال یکی از شهیدان و غبارروبی از گلزار شهدا را نیز در دستور کار داریم. 

حسینی با اشاره به طرح توزیع رایگان 25 هزار کتاب تا پایان عید نوروز خاطر نشان کرد: طرح مهم نوروزی «عیدانه کتاب» با مشارکت تعدادی از کتابفروشی ها با تخیف 30 تا 50 درصد از دیگر خدمات پیش رو است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار