معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع ۶۸تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با اشاره به تعداد مجروحان تصادفات تعطیلات نوروزی استان، اظهار داشت: براساس گزارش‌های ارسالی، 68تصادف جاده‌ای تا ظهر امروز اتفاق افتاده و 91مجروح برجای گذاشته است.

وی بابیان اینکه تعدادی از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل تصادف درمان شده‌اند، افزود: حدود 20مجروح توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شده و 71 مجروح نیز توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فراهانی با تأکید براینکه 5 نفر در تصادفات نوروزی فوت‌شده‌اند، تصریح کرد: این افراد، 2 کودک، 2 آقا و یک خانم هستند، که 4 نفر آن‌ها در جاده قدیم قم-تهران و یک نفر در جاده قم-سلفچگان دچار سانحه شده‌اند.

وی با اشاره به پرواز بالگردهای اورژانس، ادامه داد: 2 پرواز درمحورهای قم-سلفچگان وسلفچگان-ساوه انجام‌شده که مجموعاً 6 مجروح را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بابیان اینکه بی‌احتیاطی در مغازه تعویض‌روغنی سبب بروز حادثه شده است، گفت: بی‌احتیاطی در مغازه تعویض‌روغنی منطقه شاد قلی خان قم، سبب بروز حادثه حریق در ساعت 12:45 شد، که دو مصدوم برجای گذاشته‌است.

وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه حدود 25 سال سن دارند، افزود: مصدومان حادثه به‌سرعت به بیمارستان نکویی قم منتقل‌شده و تحت درمان قرارگرفته‌اند، اما متأسفانه سوختگی یکی از این افراد بالای 90 درصد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار