اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خواستار پرهیز از سفرهای غیرضرور به هنگام شب در محورهای کوهستانی این استان واقع در شمال شرق کشور شد.
کد خبر: ۳۹۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 25 March 2017
این اداره کل صبح شنبه اعلام کرد که داشتن زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی این استان بویژه گردنه های اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه ضروری است.
براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم اکنون تردد خودروها در محورهای کوهستانی این استان علیرغم وجود مه غلیظ روان است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی هم جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: تردد کشنده ها و کامیون در محورهای بجنورد -آشخانه و بجنورد –اسفراین به دلیل بارش برف و اختلال در تردد جاده ای تا اطلاع بعدی ممنوع است.
سرهنگ علیرضا حسین زاده افزود: ممنوعیت تردد کشنده ها و کامیون تا برطرف شدن اختلال در تردد به علت بارش برف در محور بجنورد -اسفراین و کاهش حجم ترافیک سنگین محور بجنورد-جنگل گلستان ادامه دارد.
بارش برف و باران از سحرگاه جمعه بیشتر مناطق استان خراسان شمالی را در بر گرفته بود که این بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف بود.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای امروز شنبه جوی نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران پیش بینی کرده که از اواخر امروز از میزان بارش ها کاسته خواهد شد.
خراسان شمالی بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی دارد که از این میزان 300 کیلومتر در حدفاصل جنگل گلستان تا فاروج واقع شده است.
محور ارتباطی جنگل گلستان تا فاروج همه ساله در تعطیلات نوروز شاهد تردد خیل عظیمی از مسافران نوروزی از این مسیر است.
به گزارش ایرنا در تعطیلات نوروز 96، 260نیروی پلیس تردد خودروها را در محورهای خراسان شمالی رصد می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار