محمدرضا صالحی :
مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی، مهم ترین طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در سفر قریب الوقوع دکتر روحانی رئیس جمهوری به این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 06 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، محمدرضا صالحی در حاشیه بازدید از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان تخصصی 220 تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طی حداکثر 3 سال گذشته، 2 بیمارستان جدید این استان در شهرستان های بجنورد و شیروان، تکمیل، تجهیز و آماده بهره برداری شده که این امر در تاریخ کشورمان سابقه نداشته است.
وی ابراز امیدواری کرد: در روزهای باقیمانده از فروردین ماه جاری با حضور رئیس جمهوری در خراسان شمالی، این 2 بیمارستان بزرگ برای خدمت رسانی به عموم مردم بهره برداری شود.
وی دیگر طرح های مهم آماده افتتاح و بهره برداری در این سفر را شامل طرح توسعه فرودگاه بین المللی بجنورد، 55 کیلومتر از محور ارتباطی بجنورد به استان گلستان، ورزشگاه 15 هزار نفری در مرکز استان و نیز، ساختمان امداد هوایی جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: احتمال دارد در این سفر، یکی، دو طرح بزرگ بخش خصوصی نیز با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری برسد که چنان چه این امر نهایی شود، درباره آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
آقای روحانی واسه رای آوردن اینقدر عجله نکن انشاءالله شما رای نمیاری چرا سالهای قبل اینقدر فعال نبودی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار