چهل و یک روز مانده به انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، صندوق ها و تعرفه های اخذ آرای این انتخابات به خراسان شمالی رسید.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 09 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، صندوق ها و تعرفه های اخذ رأی، صبح شنبه به استانداری و ستاد انتخابات استان رسید و با حضور محمدرضا صالحی استاندار، مدیران کل حوزه استاندار، حراست، امنیتی و انتظامی و نمایندگان هیئت های اجرایی و نظارت مجلس و شورای نگهبان، پلمب خودروها گشوده و با تنظیم صورتجلسه ای، به انبار مخصوص انتقال داده شد.
روند اجرایی مقدمات برگزاری انتخابات آتی که بیست و نهم اردیبهشت ماه به طور هم زمان و در سراسر کشور برگزار خواهد شد، در حالی شتاب گرفته که کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای پنجم هم در هیئت های اجرایی آغاز شده است. نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم نیز بیست و دوم فروردین ماه جاری آغاز می شود.
به گفته مهرداد ابراهیمی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی، در این استان ۵هزار و۴۶۹ نفر در انتخابات شوراها ثبت نام کردند که برای تصدی 118 کرسی شوراهای شهر و 2هزار و 327 کرسی شوراهای روستاها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار