محمود دلپسند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت:شورای راهبری توسعه مدیریت یکی از شوراهای مهم و اساسی قلمداد میشود که نقش و جایگاه بالایی در حوزه اداری و نیروی انسانی دارد.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 09 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمود دلپسند در نخستین شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار داشت:هرچند زمان کوتاهی از عمر تشکیل این شورا گذشته اما با توجه به پیش بینی شرح وظایف این شورا، می توان برای آن برنامه ریزی های درست و دقیقی را انجام داد.
وی با بیان این نکته که از اعتبارات این شورا در گذشته به خوبی بهره مند نشدیم، ادامه داد:خوشبختانه ساز و کار اجرایی این شورا تبیین شده و تمام مسائل راهبری اداری، دامنه مسوولیت ها و تاثیرگذاری آن در این شورا تعریف شده که اعضای این شورا باید بخش های مغفول مانده آن را نیز مورد بحث و رسیدگی قرار دهند تا شاهد شکوفایی این شورا در سالجاری باشیم.
دلپسند در بحث الزام برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی نیز گفت:بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته در طرح جدید هر کارمند باید هزینه مورد نظر دوره های آموزشی را پرداخت کند.
وی در ادامه بیان کرد:پس از اخذ گواهینامه و حضورمستمر در دوره های آموزشی در مرحله آخر هزینه ها توسط دستگاه اجرایی به کارمند برگردانده میشود که هدف از اجرای این طرح ارتقای کیفیت آموزش است.
دلپسند خاطرنشان کرد: این شورا با هدف فراهم نمودن فضای مناسب برای اجرای تکالیف مقرر در قانون خدمات کشوری و ساماندهی کمیته های تخصصی مدیریتی و اداری ذیل شورای عالی اداری کشور ابلاغ شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در ادامه این جلسه و با تاکید بر اینکه تمرکز بر آموزش و پویایی آن از ضروریات است،گفت: با گذراندن دوره های آموزشی کارکنان به اهمیت ، نقش و جایگاه آموزش دست می یابند و این موضوع تلنگری را ایجاد  می کند تا وضعیت موجود تغییریابد.
مجید پورعیسی تصریح کرد: خروجی آموزش های ما باید منجر به اثربخشی شده چرا که نیازمند تحول اساسی در بحث آموزش هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در سالجاری برگزاری دوره های آموزشی از طریق موسسات و با کارآیی بالا باید هدف این شورا قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار