جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت مداری و ولایت پذیری نیروهای مسلح نظام را در مقابل تهدیدات دشمنان خارجی و عناصر ضد نظام داخلی بیمه کرده است.
کد خبر: ۴۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 18 April 2017
سرتیپ دوم مجید زارع روز سه شنبه در رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: هم اکنون نیروهای مسلح با چشمانی باز و با توانمندی کامل و گام های استوار در آمادگی کامل به سر می برند و اجازه نخواهند داد بدخواهان نظام گوشه چشمی به این سرزمین داشته باشند.
وی گفت: امروز نیروهای مسلح با تمام توان و اقتدار در هوا، زمین و دریا از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند.
وی بر توجه بر فرمایشات رهبری و اجرایی شدن آن هم تاکید کرد و افزود: همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولان در مبارزه با جنگ نرم و جریانات نفوذ بویژه جریانان های فرهنگی و اقتصادی دشمنان را مایوس می کند.
سرتیپ دوم زارع ضمن گرامی داشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: این روز یکی از ایام الله های انقلاب اسلامی است که به فرمان امام خمینی (ره) نامگذاری شده است.
وی افزود: 29 فروردین روزی است که ارتش تا مرز از هم گسیختن پیش رفت اما امام خمینی (ره) حیاتی دوباره به آن بخشید و ارتش نیز سعی کرد پاسخگوی اعتماد امام و ملت باشد و تاکنون در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کرده است.
زارع اظهار کرد: در اوایل انقلاب ارتش دو کار بسیار مهم در دستور کار خود قرار داد که یکی کمک به تشکیل نهادهای انقلابی از جمله سپاه بود و کار مهم دیگر آن مقابله با ضد انقلاب بود.
وی افزود: ارتش در اوایل انقلاب تنها نیروی منسجم کشور در خدمت انقلاب بود که همچون بازوی برای انقلاب محسوب می شد و در آن روزها که در جای جای کشور عناصر ضد انقلاب، گروهک ها دست به آشوب و شرارت می زدند با آنان مقابله می کرد و در سرکوبی این عناصر نقش آفرینی داشت.
جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی بخصوص نیروی زمینی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ارتش به همراه مردم و سایر نیروها در زمین، هوا و دریا جلوی دشمن را سد کرد، دشمنی که در آن زمان آرزوی براندازی حکومت نوپای نظام اسلامی را داشت.
سرتیپ دوم زارع اظهار کرد: نیروهای زمینی قهرمان در حقیقت نوک پیکان ناجوانمردانه دشمن در تمامی عملیات ها بودند و به حق چهره استوار خود را در دفاع از مرزهای گسترده کشور نشان دادند و به گفته کارشناسان و تحلیل گران نظامی هیچ عملیاتی چه گسترده و چه محدود نبوده است که نیروی زمینی در آن نقش آفرینی نکرده باشد.
جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق کشور در بخش دیگری از سخنانش بر حضور پر رنگ در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: همدلی، وحدت و مشارکت در تمامی عرصه ها امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل می کند.
سرتیپ دوم زارع همچنین بر توجه و عملیاتی شدن اقتصاد مقاوومتی، تولید و اشتغال نیز تاکید کرد و افزود: در این راستا همه آحاد مردم باید تلاش کنند تا این فرمایش رهبری عملیاتی شود.
در این مراسم یگان‏های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با نمایش توانمندی‏های نظامی و انتظامی خود از مقابل جایگاه رژه رفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار