محمد تقی ایرانی :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:در راستای دستیابی به اهداف حوزه سلامت به زودی مجمع سلامت استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 19 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمد تقی ایرانی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار داشت:با در دستور کار قرار گرفتن مجمع ملی سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال راه اندازی این مجمع در سطح استان هستیم تا بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را ساماندهی کنیم.
وی ادامه داد:باید نقشه راهی بعنوان سند توسعه سلامت استان تصویب شود تا در کنار برنامه های توسعه بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه افتتاح دو پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان استان یعنی به بهره برداری رسیدن بیمارستان های بجنورد و شیروان هستیم می توان این اقدام بزرگ و ارزشمند را یک نوع کار انقلابی و جهادی دانست آنهم در شرایطی که بسیاری از پروژه های کشور به کندی پیشرفت دارند.
ایرانی خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو بیمارستان می توانیم در قالب یک شاخص بسیار ارزشمند به ارتقای جایگاه این استان در سطح کشور کمک نماییم.
ایرانی تصریح کرد: در سال گذشته که مزین به نام اقتصاد مقاومتی بود توانستیم  برنامه های خود را برمبنای تولید و اشتغال و در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال قرار دهیم و در سالجاری نیز با دنبال کردن این اهداف باید به اشتغال پایدار دست یابیم.
وی در ادامه افزود:ایستادن استان خراسان شمالی در جایگاه نخست کشور در بخش صدور مجوزهای سرمایه گذاری می تواند بهترین اقدام در جهت دستیابی به موضوع تولید و اشتغال باشد که این اتفاق نوید خوبی برای فعالیت های تیم دولت و استانداری خراسان شمالی در راستای اهداف اشتغال پایدار است.
ایرانی با بیان این نکته که جایگاه ارزشمندی در بحث سلامت و امنیت غذایی داریم، اظهار داشت: به رغم وجود تهدیدات جدی در سطح دنیا به ویژه در بخش مواد غذایی و... باید با ارایه نقشه و سند سلامت بتوانیم از این موضوع محافظت و مدیریت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار