دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان شمالی:
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: روحانی در مناظره از آمادگی روحی لازم برخوردار نبود و این موضوع باعث شد به شدت استرس خاصی وی را فرا بگیرد به‌گونه‌ای که لرزش دستانش مشهود بود.
کد خبر: ۴۱۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 29 April 2017

ماشاءالله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران از بجنورد، مناظره روز گذشته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را خوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: نظر به شرایط و متانت و پاسخ‌های مرتبط با سوالات مطرح‌شده در این مناظره حجت‌الاسلام رئیسی بیش از سایر نامزدها با تسلط بیشتر و حساب‌شده‌تر عمل کرد.

وی با تاکید براینکه نامزدها باید در چارچوب سوالات مطرح‌شده برنامه‌های خود را مطرح کنند، تصریح کرد: از نظر رعایت اخلاق مناظره و صحبت درباره موضوعات مطرح‌شده و پرهیز از بحث‌های حاشیه‌ای میرسلیم و هاشمی‌طبا هم خوب عمل کردند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اسحاق جهانگیری به دلیل اینکه احساس می‌کرد روز رای‌گیری حضور نخواهد داشت و به نفع کاندیدای خاصی از رقابت انصراف خواهد داد با صحبت خارج از موضوعات مطرح‌شده در مقابل پاسخ‌ها موضع محکم و سختی می‌گرفت.

طالبی ادامه داد: به نظر می‌رسید روحانی بر موضوعات تسلط کافی نداشت و یا از آمادگی روحی لازم برخوردار نبود و این موضوع باعث شد به شدت استرس خاصی وی را فرا بگیرد به‌گونه‌ای که وقتی دستش بر روی میز قرار می‌گرفت لرزش دستانش مشهود بود و از کسی که در مقام ریاست جمهوری است توقع چنین رفتار پر استرسی نمی‌رفت.

دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان با خارج از چارچوب اخلاق خواندن حمله بی‌محابای جهانگیری به قالیباف افزود: رویکرد قالیباف را در مقابل جهانگیری مثبت ارزیابی می‌کنم، ولی قالیباف می‌توانست در بعضی از موارد خیلی بهتر عمل کرده و از موضع خود دفاع کند.

طالبی با تاکید بر رعایت اخلاق مناظره اظهار کرد: رئیسی از سایر نامزدها بهتر بود و با طمانینه و سعه‌صدر بیشتری به سوالات جواب داد و این نشان از شرایط و آمادگی بهتر ایشان در اولین جلسه مناظره بود.

وی بیان داشت: میرسلیم در موضوعات و مطرح کردن سوالات کارشناسی از سایر نامزدها بسیار موفق عمل کرد.

دبیر و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط مناظره نشان‌دهنده این بود که از ناحیه دولت احیانا بخشی از مناظره به جهانگیری تفویض شده است که جهانگیری فقط دولت را تطهیر و عملکرد روحانی را مثبت نشان دهد.

وی در انتها برای نتیجه گیری بهتر سرنوشت مناظرات گفت: باید تا مناظرات بعد صبر کرد تا دید برنامه جهانگیری و روحانی در مناظرات بعدی چیست.

طالبی با بیان اینکه پخش زنده مناظره می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری درست مردم برای انتخاب نامزدها شود گفت : برنامه مناظرات اگر غیر زنده پخش می شد قطعا برخی از کاندیداها بسیاری از مسائل را مطرح نمی کردند وزنده بودن برنامه بسیار از لحاظ شور انتخاباتی تاثیرگذار خواهد بود و شرایط روحی و روانی نشان‌دهنده وضعیت بسیاری از نامزدها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار