نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه در نخستین مناظره انتخاباتی مشکل خاصی وجود نداشت تاکید کرد: با این حال انتظار می رفت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداها بیشتر رعایت می شد.
کد خبر: ۴۱۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 01 May 2017
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مناظره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برگزاری مناظره های انتخاباتی یکی از راه های ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است بنابراین به این لحاظ برگزاری مناظره های اقدام ارزشمندی است.


نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: قاعدتا در مناظره های، داوطلبین باید چارچوب های اخلاقی را رعایت کنند تا حریم ها حفظ شود.


وی تاکید کرد: با این حال این سطح از چالش در اولین مناظره طبیعی است با این حال رعایت اخلاق سیاسی باید مدنظر کاندیداهای ریاست جمهوری قرار گیرد.


بروجردی با بیان اینکه این مناظره را باید با مناظره کشورهای دیگر مقایسه کرد، اظهار داشت: کشورهای دیگر که در سطح ایران آزادی دارند مناظره های انتخاباتی پر چالشی دارند، با این مقایسه مشخص می شود مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری اشکال اساسی ندارد اما باید رعایت اصول بیشتر انجام شود




منبع: خانه ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار