گزارشی از حال و هوای ستادهای تبلیغاتی در حاشیه خیابان ها
ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری هر چند روزها بدون هیاهو هستند و آرامش در آنجا ها دیده می شود اما شب ها شور و حال زیادی در این ستادها به چشم می خورد و میتینگ ها و جلسات شبانه و رفت و آمدها به اوج خود می رسد.
کد خبر: ۴۱۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 04 May 2017
ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری هر چند روزها بدون هیاهو  هستند و آرامش  در آنجا ها دیده می شود اما شب ها شور و حال زیادی در این ستادها به چشم می خورد و میتینگ ها و جلسات شبانه  و رفت و آمدها به اوج خود می رسد.  سه شنبه شب هم مردم در ستادهای نامزدها  در هسته مرکزی بجنورد از چهارراه 17 شهریور تا امیریه، دقایق پرشور انتخاباتی را پشت سر گذاشتند. عمده ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای شهر در هسته مرکزی بجنورد واقع شده است.اگر چه روزها ستادهای تبلیغاتی تقریبا بی جنب و جوش هستند اما شب ها که مردم کارهای روزانه خود را به پایان رسانده اند و به ویژه حامیان و طرفداران کاندیداها پرشورتر ظاهر می شوند و تا پاسی از شب در ستادهای حاشیه خیابان ها و در سایه درخت ها فعالیت و مناظره می کنند.دوشنبه شب، تعدادی از طرفداران دکتر روحانی و دکتر قالیباف در حال گفتمان و تبادل نظر بودند اما به آرامی و اگر چه می شد شور و هیجان زیر پوستی آن ها را در دفاع از مواضع نامزدها دید، اما از چار چوب احترام خارج نشدند؛ اگر چه هیجان زده بودند اما فقط در حد گفتمان مباحثه می کردند. در این میان باز هم پیاده روها به دلیل توزیع برگه های مختلف و کارت های تبلیغاتی با ده ها برگه و تراکت کاغذی پوشانده شده بود و هیچ فردی هم به این موضوع توجه نمی کرد. پخش موسیقی های مختلف از یک سو و فعالیت های تبلیغاتی ستادها از سوی دیگر، این قسمت از هسته مرکزی شهر را به طور کامل انتخاباتی کرده بود.در این میان شور و شوق دانشجویان هم در ستادهای جوانان و دانشجویان دیدنی بود و گویا دانشجویان که شب ها  کلاس درس ندارند  ترجیح می دهند در ستادهای جوانان تجمع کنند.  سه شنبه شب ستاد دانشجویی دکتر روحانی سخنران هم داشت. البته ستاد دانشجویی و جوانان «روحانی» و «رئیسی » فعال تر از ستاد مرکزی و جنب و جوش و رفت و آمد جوانان در آن ها چشمگیرتر بود.اگرچه تا دیشب برخی از ستادها هنوز تجهیز نشده بودند و امکانات لازم را نداشتند اما به تدریج در حال تجهیز شدن هستند و در این مسیر چند دهنه مغازه ای که خالی بود به ادعای دیگر همسایه های شان به ستادها اجاره داده شده اند و به زودی تجهیز می شوند. در این میان برخی از کسبه با زدن پوسترهای مختلف و شعارهای تبلیغاتی شب پرشوری را در مرکز استان رقم زدند. برخی از  مردم در گفت و گو با خبرنگار ما مدعی شدند که برخی چهره های شناخته شده شهر، در بجنورد به همه ستادها سرزده اند و هنوز مشخص نیست از چه طیفی حمایت می کنند.در این میان در ستاد بانوان کاندیداهایی که ستادهایشان فعال شده است هم رفت و آمد های خوبی به چشم می خورد و بحث، تبادل  نظر و شور و هیجان زیادی دیده می شد.گفتنی است عصر دیروز، دفتر ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی در بجنورد افتتاح شد.
همچنین عصر روز گذشته، دکتر جعفری عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی در نشستی خبری به تبیین مواضع و اهداف ۲ کاندیدای تحت حمایت این جبهه پرداخت./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار