محمد فرج زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد :
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد اظهار داشت: 820 آموزگار در مرحله شهرستان طرح درس پژوهی شركت نمودند.
کد خبر: ۴۲۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 10 May 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل آموزش و پرورش استان، محمد فرج زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد اظهار داشت: در طرح درس پژوهی امسال شركت معلمان در مقایسه با سنوات گذشته بسیار چشمگیر بوده در مرحله شهرستان 820 نفر از معلمین در قالب 130 گروه باهم به رقابت پرداختند كه از این تعداد 19 گروه به مرحله استانی راه یافتند .

وی به  اشاره به طرح های برتر شهرستانی افزود: آموزشگاه شاهد حضرت رسول اكرم(ص) در پایه ششم با موضوع "تقارن"، شهدای فرهنگی دخترانه در پایه ششم با موضوع "تقسیم اعداد اعشاری" و شاهد فاطمه الزهرا(س) پایه دوم با موضوع "تفریق با انتقال" به عنوان منتخبین درس پژوهی در بخش مدارس شهری معرفی شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد خاطر نشان كرد: همچنین در بخش روستایی نیز آموزشگاه اباصالح (عج) چناران در پایه اول با موضوع "صدای ( ای)، آموزشگاه ابوذر سلولی پایه دوم با موضوع "جمع اعداد سه رقمی" و آموزشگاه بیدك پایه پنجم با موضوع "حل مسئله" به عنوان منتخبین درس پژوهی معرفی شدند.

فرج زاده با تشكر از كلیه شركت كنندگان و مدیرانی كه زمینه حضورِ فعال معلمان در این طرح را مهیا نموده اند، اظهار امیدواری كرد این فعالیت ها در راستای بهبود و ارتقای كیفیت بخشی به آموزش تداوم یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار