وزیر بهداشت در افتتاحیه بیمارستان جدید بجنورد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بهره برداری از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد گفت: ابتدای تشکیل دولت قول دادیم که ۲۱ هزار تخت به ظرفیت بخش درمان کشور اضافه می کنیم که همه می گفتند شدنی نیست اما خوشحالیم که از آن وعده هم فراتر رفتیم و تا پایان دولت یازدهم این تعداد به ۲۴ هزار تخت می رسد.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 14 May 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛ دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی افزود: با این آمار در واقع یک چهارم کل تخت های بیمارستانی که در تاریخ کشور به بهره برداری رسیده، در این دولت بوده است.
وی درعین حال با اشاره به نیازهای روبه گسترش حوزه درمان کشور خاطرنشان کرد: هنوز ۷۰ هزار تخت نیاز داریم که باید با کمک دولت و مجلس و بخش خصوصی این شاخص ها را ارتقا دهیم.
وی اضافه کرد: اگرچه بسیاری از این طرح های بیمارستانی قبل از این دولت کلنگ زنی شده بود، اما اگر با روال سابق پیش می رفت، شاید تا ۲۰ سال بعد هم آماده نمی شد ولی همکاران ما در این ۳ونیم سال آن ها را تکمیل و بهره برداری کردند.
وی تصریح کرد: میزان رضایتمندی مردم خراسان شمالی از خدمات بهداشتی و درمانی به بالای ۸۰ درصد رسیده و دانشگاه علوم پزشکی این استان بین ۵۷ دانشگاه ما ارتقای خیلی خوبی داشته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار