دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جشنواره ملی عمران سلامت وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 11 July 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: جشنواره عمران سلامت امروز با حضور ریاست جمهوری، وزیر بهداشت و درمان، روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جمعی از استانداران، شرکت های مشاور و خیران در سالن اجلاس سران تهران در حال برگزاری است.
 ابراهیم گلمکانی افزود: در دولت یازدهم اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سلامت کشور رقم خورد و برای تقدیر از دانشگاه هایی که در این حوزه تلاش های ارزنده ای داشته اند، در قالب جشنواره عمران سلامت بستری فراهم آمد.
وی با اشاره به اینکه در برخی از استان ها و دانشگاه ها تحول جدی در حوزه سلامت صورت گرفته است گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در بسیاری از بخش های عمرانی و توسعه ای از جمله ساخت کلینیک های ویژه و توسعه تخت های بیمارستانی در کشور پیشرو بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در جشنواره عمران سلامت از دانشگاه تقدیر به عمل آمد و در حوزه توسعه اورژانس های بیمارستانی لوح تقدیر توسط بهداشت و درمان اهدا شد.
به گزارش ایرنا این استان در ایجاد کلینیک های ویژه درمانی در شهرهای بجنورد، شیروان و جاجرم که روزانه 15 هزار نفر پذیرش می شوند، در سطح کشور برتر است.
در این دولت تدبیر و امید، 88هزار مترمربع به فضاهای حوزه سلامت و بهداشت در خراسان شمالی افزوده شده و اکنون 117 هزار مترمربع فضای بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به مردم این استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار