معاون استاندار:
معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان شمالی بر کارآفرین و ثروت آفرین بودن دانشگاهها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی استانداری ، محمد تقی ایرانی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان از حضور به موقع و فعالیت اعضای کمیسیون دانشجویی قدردانی کرد.
ایرانی با در پیش بودن هفته عفاف و حجاب بر اهمیت این موضوع تاکید و ضمن توجه دادن به اهمیت عفاف گفت: اگر در جامعه ای عفاف ،حیاء و تقوا حاکم گردد حجاب نیز در مسیر درست خود قرار می گیرد.
وی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را در معرض تهاجم انواع فرهنگ های غلط دانست و افزود: اگرچه بدنه غالب جامعه ی اسلامی پایبند به اسلام و انقلاب و ارزشهای اسلامی هستند اما هوشیاری و بیداری همگان را در برابر توطه های دشمنان می طلبد.
وی با اشاره به اهمیت نقش دانشگاهها در پیشرفت و آبادانی کشور بیان کرد: ما در اکثر حوزه ها نیازمندیم به دانشگاه رجوع کنیم و دانشگاهها باید کار آفرین و ثروت آفرین باشند و با همکاری دیگر گروههای مرجع از جمله روحانیون به ایجاد سلامت در چهار حوزه جسمی،روانی ،معنوی و سلامت اجتماعی کمک کنند .
ایرانی هفته عفاف و حجاب را یادآور 21 تیرماه 1314 و حادثه گوهرشاد دانسته و مطرح کرد: این واقعه تبدیل به نقطه عطفی در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران گردید چرا که مردم در برابر استبداد رضاخانی و سیاستهای ضد اسلامی و انسانی اوایستادند.
رئیس کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته ،مراسم روز قدس در استان را بدون حادثه و مورد خاصی دانست و با اشاره به اتفاقات روز قدس در تهران و نیز مداحی خاص در مصلای تهران این اقدامات را در شان ملت ایران نداسته چراکه تخریب و پرخاشگری به رئیس جمهوری ملت ایران از نظر اخلاقی و قانونی محکوم بوده و ادامه این توهین ها شائبه عوامل سازمان یافته را تقویت می نماید.
محمد تقی ایرانی ادامه داد: نباید اجازه داد عده ای با خودسری فضای آرام بعد از انتخابات را نا امن جلوه دهند و ضمن اینکه محکومیت این اقدامات توسط گروههای مختلف نیز خود بیانگر آن است که آنچه مهم است حفظ وحدت و همدلی و تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و ارتقا وضعیت اقتصادی در کشور می باشد که البته سیاست دولت دوازدهم دکتر روحانی با هدایتهای مقام معظم رهبری در همین راستا پایبند به وعده های خود بوده و تحت فشار و تخریب از تحقق مطالبات مردم عدول نخواهد کرد وبا سعه صدر بعد از انتخابات در مقابل بد اخلاقی ها خواهیم ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار