جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شیروان به ریاست فرماندار و با حضور استادی معاون دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کشور و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. خی مصوبی که ستاد تشخیص دهد و مراحل تصویبش طی شود انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 12 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از فرمانداری شهرستان شیروان ، عباسعلی صفایی ضمن اشاره به اثرات همه جانبه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی بازآفرینی و بهسازی شهری اظهار کرد: در بحث ساماندهی رودخانه مرکزی شهر شیروان اتفاق های خوبی افتاده است که امیدواریم با اعتباراتی که از طریق ستاد ملی بازآفرینی اختصاص پیدا می کند برنامه ها به صورت کامل اجرایی شود.
نماینده عالی دولت ادامه داد:پروژه حکیم شیروان یکی از طرح هایی است که در بافت فرسوده شهر تعریف و در در حال اجرا می باشد که به دلیل کمبود اعتبار از سرعت پایینی برخوردار است که امیدواریم با اجرای کامل طرح هایی از این قبیل علاوه بر کمیت باید باعث ارتقاء کیفیت زندگی مردم شود.
معاون دبیرخانه ستاد بازآفرینی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کیمته گفت: در خراسان شمالی 20 عنوان فعالیت از محل اعتبارات ملی در حوزه ستاد باز آفرینی شهری تعریف شده و 70 میلیارد ریال اعتبار این طرح هاست که حدود 25 درصد آن به پروژه ها و برنامه های شیروان اختصاص دارد.
استادی افزود: این فعالیت ها در حوزه سکونتگاه های غیر رسمی، بافت های ناکارآمد میانی و نیز بافت های تاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار