فرماندار جاجرم:
فرماندار شهرستان جاجرم گفت: شهرستان جاجرم منطقه ای مستعد برای تولید انرژی پاک است و می تواند به عنوان پایلوت و قطب انرژی پاک در کشور مطرح شود.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، علی اکبر محبی در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در شهرستان جاجرم اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی مزرعه خورشیدی با ظرفیت 30 مگاوات نقطه عطفی در تاریخ کشور، استان و شهرستان است.
محبی در ادامه از نگاه ویژه استاندار خراسان شمالی به حوزه جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد و افزود: با توجه به رویکرد استان اهتمامی ویژه در زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را داریم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه این مراسم علی قربانی نماینده بجنورد نیز اظهار داشت: حل مشکل اشتغال نیازمند بودجه و برنامه ریزی مناسب است و بنابراین جذب سرمایه گذاری خارجی به منظور توسعه کشور با ایجاد همکاری همه جانبه الزامی است.
قربانی افزود: دولت در تلاش است زمینه و بستر مناسب جهت جذب و حضور سرمایه گذران خارجی را در کشور فراهم سازد و این رویکرد در دستور کار مجلس شورای اسلامی نیز قرار دارد.
بن واری سرمایه گذار خارجی این پروژه نیز گفت: ایران هموراه به دنبال برقراری صلح جهانی است و این کشور دارای ساختاری قدرتمند و دولتی متمرکز است و من به مدت ۳۷ سال شاهد رشد و پیشرفت ایران در تمامی زمینه ها بوده ام.
بن واری با تاکید بر اینکه دنیای امروزی بیش از هر زمان دیگری به ایران اعتماد دارد، گفت: اقدام امروز برای کلنگ زنی فاز نخست بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور اقدامی راسخ از سوی دولت ایران برای توسعه انرژی های تجدید پذیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار