شب شعر استانی رضوی با حضور شاعران، ادیبان و سخنوران منتخب استان خراسان شمالی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان ٢٢تیرماه ٩٦برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 15 July 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در این آئین گفت: در سالجاری وضعیت بسیار خوبی در شعر استان ایجاد شده است و شاهد پویای و بالندگی در این حوزه هستیم.

احمد زیبایی افزود: برگزاری جشنواره ها، همایش ها، شب شعرها و جلسات هم اندیشی بیش از پیش بین اهالی شعر و ادب خراسان شمالی تعامل، دوستی، همدلی و همسویی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شیروان دارای ٣ انجمن شعر "شریف" ، "دیدار" و " آوان" و یک انجمن ادبیات داستانی است گفت: میزبانی برگزاری شب شعر استانی رضوی افتخار بزرگی برای شهرستان شیروان محسوب می شود.

در این شب شعر شاعران راضیه موسوی، منیژه آشفته، ناهید نودهی، محبوبه نودهی، فخر قاسمی، رؤیا الفتی، غلامعلی جلیلی، گوهر رافتی جو، رضا یزدانی، قربانعلی عاملی، فائزه میلانی، ابراهیم صفایی، معصومه قلی پور و محمد انصاری از شهرستان های فاروج، مانه و سملقان، بجنورد، جاجرم و شیروان اشعاری را با موضوع امام رضا (ع) قرائت کردند.

گفتنی است؛ در پایان آیین شب شعر رضوی از شاعران برجسته استان تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار