معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری:
معاونت مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: پروژه های روستایی استان خراسان شمالی بر حسب اولویت بازدید می شود.
کد خبر: ۴۶۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 16 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، نعمت اله رضائی در ملاقات مناطق محروم کشور اظهار داشت: توسعه متوازن زیرساخت ها در روستاها و مناطق محروم باعث ماندگاری و کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها خواهد شد.
رضائی افزود: هدف ما از سفر به استان خراسان شمالی بازدید از پروژه های اولویت دار استان است و بنابراین  پس از ارائه لیست پروژه های استانی و ملی در حوزه های راه، بهداشت و درمان، آبرسانی، برق رسانی، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، کشاورزی، ورزش، بنیاد و مسکن و... از سوی دستگاه های اجرائی استان بررسی های لازم توسط تیم کارشناسی ما آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی ها، اولویت پروژه های روستایی استان برای نظارت تیم کارشناسی مشخص و پس از بازدید گزارشی از وضعیت فعلی پروژه های فعال استان آماده و به معاونت اول ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.
رضائی با بیان اینکه: وضعیت خراسان شمالی در بسیاری از شاخص های روستایی مطلوب است ، تاکید کرد: به منظور ارتقاء و توسعه مناطق روستایی باید عملیاتی شدن پروژه های روستایی به عنوان اولویت و دغدغه اصلی هر استان مطرح شود.
رضائی در ادامه به ماده ۱۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور اشاره داشت و افزود: این دستورالعمل در برنامه پنجم توسعه کشور به منظور نظارت بر فعالیت دستگاههای نظارتی جهت اجرای پروژه های روستایی دیده شد که بنابر تاکیدات دکتر جهانگیری معاونت اول ریاست جمهوری این دستورالعمل در برنامه ششم توسعه نیز تمدید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار