دکتر عبدالرضا عزیزی ؛
نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی میتواند پایلوت جشنواره رضوی در کشور باشد.
کد خبر: ۴۶۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 17 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ عبدالرضا عزیزی اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره هایی در استان می تواند به رشد و شکوفایی استان کمک شایانی کند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری جشنواره دینی تئاتر رضوی در شیوه زندگی جوانان ادامه داد: نوع انتخاب نمایش نامه و فیلم نامه برای مخاطبان اینگونه تئاتر مهم بوده به گونه ایی که باید متناسب با تمام سنین باشد.

عزیزی خاطر نشان کرد: باید در تئاتر های دینی بازیگران حرفه ای حضور داشته باشند تا مخاطب بسوی این کار فرهنگی گام بردارد.

وی یادآور شد: خراسان شمالی ظرفیت بالایی در راستای جشنواره های بین المللی دارد و استان های همجوار می توانند در این زمینه از استادان استان ما استفاده کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این جشنواره فرصتی است تا بازیگران از تجارب یکدیگر استفاده کنند و نقاط قوت و ضعف نمایشنامه ها را از نزدیک لمس کنند.

وی افزود: اینگونه جشنواره ها از حساسیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده بطوری که مخاطبان می توانند از این فرصت ارزشمند بهره مند شوند.

عزیزی ادامه داد: جشنواره باید از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد تا مخاطبان بیشتری را در این زمینه جذب کند.

وی خاطر نشان کرد:استان از نظر ظرفیت برای جذب مخاطب و دیدن فیلم های موجود در جشنواره از ظرفیت قابل توجه ای برخوردار است.

وی گفت:باید ارزیابی داوران و بازیگران در این دوره از جشنواره مورد ارزیابی قرار گیرد تا هنرمندان حرفه ای تری در جشنواره حضور یابند.

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ٨ تا ١١ مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار